مرکز پایان نامه هوپاد رایانه

بزرگترین سایت پایان نامه، پروژه و مقاله در تمامی رشته

مرکز پایان نامه هوپاد رایانه

بزرگترین سایت پایان نامه، پروژه و مقاله در تمامی رشته

یک چارچوب موثر داده کاوی CRM برای پیش بینی رفتار مشتریان

چکیده

چارچوب داده کاوی CRM ارتباط نزدیکی با مشتری ایجاد می کند و ارتباط بین سازمان ها و مشتریان را در دنیای کسب و کار پیشرفته امروز مدیریت می کند. در سال های اخیر داده کاوی در برنامه های کاربردی مختلف CRM به محبوبیت دست یافته است و مدل های طبقه بندی یک روش داده کاوی مهم در این زمینه است. این مدل به منظور ارتقای فرآیندهای تصمیم گیری برای پیش بینی رفتار مصرف کنند به منظور حفظ مشتریان با ارزش استفاده می شود. در این مقاله برای نشان دادن اینکه دقت شبکه های عصبی نسبتا بهتر است یک چارچوب موثر داده کاوی CRM ارائه شده است و دو مدل طبقه بندی Naive Bayes و شبکه های عصبی استفاده شده اند.

کلمات کلیدی: چارچوب داده کاوی، مدیریت ارتباط با مشتری، پیش بینی، طبقه بندی

 

مقاله ی ISI

منتشر شده در سال 2015

تعداد صفحات مقاله ی اصلی 7 صفحه می باشد 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.