مرکز پایان نامه هوپاد رایانه

بزرگترین سایت پایان نامه، پروژه و مقاله در تمامی رشته

مرکز پایان نامه هوپاد رایانه

بزرگترین سایت پایان نامه، پروژه و مقاله در تمامی رشته

مقاله isi استفاده موفقیت آمیز CRM اجتماعی در شرکت

چکیده

مشکلات مربوط به استفاده موفقیت آمیز CRM اجتماعی در شرکت بسیار ضعیف مورد بررسی قرار گرفته است و CRM اجتماعی در عمل به صورت ضعیف در حوزه ی مدیریت بازاریابی استفاده شده است. اغلب مدیران روش ها و معیارهای جدید ارزیابی اجرای CRM اجتماعی را نمی دانند. هدف این مقاله ایجاد سیستمی برای استفاده موفقیت آمیز CRM اجتماعی در کمپانی ها بر اساس تجزیه و تحلیل دقیق منابع و تحقیقات انجام شده می باشد. در این راه رویکردهای نوآورانه برای بازارایابی رابطه ای (e-CRM، CRM اجتماعی و ...) و کاربرد آنها در شرایط شرکت های اسلواکی (انجام تحقیقات تجربی توسط خودم) مشخص شدند.

کلمات کلیدی: CRM اجتماعی، بازاریابی رابطه ای، مشتری، شرکت؛



چکیده

مشکلات مربوط به استفاده موفقیت آمیز CRM اجتماعی در شرکت بسیار ضعیف مورد بررسی قرار گرفته است و CRM اجتماعی در عمل به صورت ضعیف در حوزه ی مدیریت بازاریابی استفاده شده است. اغلب مدیران روش ها و معیارهای جدید ارزیابی اجرای CRM اجتما ...

معماری امنیتی جدید برای شبکه اینترنت اشیا (IoT)




چکیده

ما مفهوم معماری امنیتی برای اینترنت اشیا (IoT) را بر اساس شبکه های تعریف شده بر اساس نرم افزار (SDN) تعریف کردیم. در این زمینه، معماری مبتنی بر SDN با زیر ساخت یا بدون زیرساخت کار می کند، که ما آن را دامنه ی SDN می نامیم. در این مقاله عملکرد معما ...

یک چارچوب موثر داده کاوی CRM برای پیش بینی رفتار مشتریان

چکیده

چارچوب داده کاوی CRM ارتباط نزدیکی با مشتری ایجاد می کند و ارتباط بین سازمان ها و مشتریان را در دنیای کسب و کار پیشرفته امروز مدیریت می کند. در سال های اخیر داده کاوی در برنامه های کاربردی مختلف CRM به محبوبیت دست یافته است و مدل های طبقه بندی یک روش داده کاوی مهم در این زمینه است. این مدل به منظور ارتقای فرآیندهای تصمیم گیری برای پیش بینی رفتار مصرف کنند به منظور حفظ مشتریان با ارزش استفاده می شود. در این مقاله برای نشان دادن اینکه دقت شبکه های عصبی نسبتا بهتر است یک چارچوب موثر داده کاوی CRM ارائه شده است و دو مدل طبقه بندی Naive Bayes و شبکه های عصبی استفاده شده اند.

کلمات کلیدی: چارچوب داده کاوی، مدیریت ارتباط با مشتری، پیش بینی، طبقه بندی

 

مقاله ی ISI

منتشر شده در سال 2015

تعداد صفحات مقاله ی اصلی 7 صفحه می باشد 


بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر حسابداری مدیریت مورد مطالعه: شرکت ایران بهداشت

بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر حسابداری مدیریت مورد مطالعه: شرکت ایران بهداشت

چکیده

فناوری اطلاعات و استفاده از آن امروزه به صورت گسترده ای توسط سازمان ها مورد استفاده قرار گرفته است. به نظر می رسد با توجه به رشد استفاده این سیستم ها در سازمان ها تا کنون تحقیقات جامعی در بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر حسابداری مدیریت صورت نپذیرفته باشد.

هدف اصلی این تحقیق بررسی ارتباط بین فناوری اطلاعات و حسابداری مدیریت در شرکت ایران بهداشت می باشد. به همین منظور از تعداد 89 نفر از کارشناسان این شرکت به عنوان نمونه تحقیق استفاده شده است.

روش تحقیق در این تحقیق ابعاد فناوری اطلاعات بر اساس مدل ارائه شده در کتاب مقیمی (1390) استخراج شده است و در قالب اهمیت استفاده از اینترنت، شایستگی استفاده از کامپیوتر، آگاهی استفاده از کامپیوتر ارائه شده است. به منظور سنجش متغیرهای مورد بررسی از پرسشنامه استفاده گردید که روایی آن از طریق روایی محتوی و پایایی آن از طریق آزمون آلفای کرونباخ مورد بررسی و تایید قرار گرفت. به منظور بررسی فرضیات تحقیق از آزمون رگرسیون استفاده گردید.

نتایج این آزمون نشان داد که رابطه معنی داری بین اهمیت اینترنت، شایستگی شخصی، آگاهی از کامپیوتر با حسابداری مدیریت وجود دارد.


تقطیع تصاویر با استفاده از روشهای بهینه سازی

چکیده

تقطیع تصویر نشان دهنده عملی است که در ان یک تصویر خام ورودی به مناطقی معنا دار تقسیم بندی میشود. شناسایی و تفکیک یک تصویر به اجزای سازنده اش یا همان تقطیع تصویر نقش مهمی در بسیاری از کاربردهای پردازش تصویر دارد. هدف از ارائه این تحقیق بررسی روشهایی گوناگونی است که تا کنون در زمینه تقطیع تصویر با استفاده از روشها ی بهینه سازی انجام شده و همچنین مطالعه مشکلات موجودی است که تا کنون محققان موفق به حل ان شده اند، می باشد. از جمله الگوریتم های بهینه سازی مهم می توان به الگوریتم های تکاملی، الگوریتم ژنتیک، الگوریتم کلونی مورچه والگوریتم حرکت دسته جمعی پرندگان اشاره کرد. همچنین در ادامه چند الگوریتم پایه و غیر پایه نیز که مورد استفاده در تقطیع تصویر هستند معرفی خواهند شد. هر یک از الگوریتم ها با استفاده از مفاهیم پایه و مزایای خاصشان در یک زمینه خاص از تقطیع تصاویر کار میکند و مشکلات خاصی که در زمینه مربوط وجود دارد را حل میکنند. همچنین در بعضی از الگوریتمها روش کلی کار برای درک بهتر ذکر شده. در اخر نیز برای فهم بیشتر مقایسه ای از روشهای بهینه سازی تصادفی برای قطعه بندی تصویر ارائه خواهد شد. شایان ذکر است در اینجا سعی بر ان شده از مقالاتی که در ژورنالها و سایت های معتبر به چاپ رسیده و همچنین تحقیقاتی که در سالها اخیر کار بر روی ان انجام شده استفاده شود.