مرکز پایان نامه هوپاد رایانه

بزرگترین سایت پایان نامه، پروژه و مقاله در تمامی رشته

مرکز پایان نامه هوپاد رایانه

بزرگترین سایت پایان نامه، پروژه و مقاله در تمامی رشته

پایان نامه ارشد بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در بانک پارسیان

مقدمه
مفهوم بازاریابی که در مقابل رویکردهای فروش و تولید قرار دارد، پارادایم اغلب و اساس بازاریابی مدرن را تشکیل می دهد و به هماهنگی همه فعالیت ها و بخش های سازمان در جهت شناخت و تأمین
نیازهای مشتریان به منظور افزایش سودآوری تأکید دارد. در مفهوم جدید بازاریابی، بازارگرایی به
فرایندها و فعالیت های مربوط به پیاده کردن مفهوم بازاریابی می پردازد. علی الاصول سازمانهای بازارگرا می توانند با پیش بینی بهتر تغییرات محیطی و نشان دادن واکنش به آن به عملکرد بهتری از سایر رقبا دست یابند.
در این پژوهش، محقق بدنبال بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی، تعهد سازمانی، رفتار شهروندی سازمانی و بازارگرایی در بین کارکنان بانک پارسیان شهر تهران است که در فصل اول به کلیات طرح اشاره شده است. در این فصل بیان مساله تحقیق، اهمیت و ضرورت تحقیق، اهداف و فرضیه های تحقیق، قلمرو تحقیق و واژه های تحقیق ارائه شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.