مقدمه
پرخاشگری عبارت است از رفتاری که هدف آن صدمه زدن به خود یا به دیگری باشد. در این تعریف قصد و نیت فرد مهم است . یعنی رفتاری پرخاشگری محسوب می شود که از روی قصد و عمد برای صدمه زدن به دیگری یا به خود انجام گرفته باشد. (کریمی ،1387 ) برخی از روان شناسان پرخاشگری را رفتاری می دانند که به دیگران آسیب می رساند یا بالقوه می تواند آسیب برساند . پرخاشگری ممکن است بدنی ، لفظی یا به صورت تجاوز به حقوق دیگران باشد. این روانشناسان بین پرخاشگری وسیله ای وپرخاشگری خصمانه تمایز قائل شده اند.( شعاری نژاد ،1364)
صاحب نظران حوزه علوم اجتماعی در مورد پرخاشگری به دو گروه تقسیم شده اند گروهی معتقدند که پرخاشگری ذاتی و فطری است و گروهی دیگر آن را حاصل عوامل اجتماعی در نتیجه اکتسابی می دانند و هر دو گروه برای تائید نظریات خود شواهد و دلایلی را مطرح می کنند.( کریمی ،1378 )آیزنگ مدعی است که بین ویژگیهای شخصیتی چون برون گرایی و رفتار انحرافی رابطه وجود دارد. فرد برونگرا ماجراجو و مغرور است ، تمایل به پرخاشگری دارد ، زود از کوره به در می رود، احساسات وی درکنترلش نیست . او بدون تأمل و اندیشه عمل می کند. ( ستوده،1378 ،174
تعریف پرخاشگری:
برای پرخاشگری تعاریف گوناگونی ذکر کرده اند . عده ای آن را ( انگیزه ای که در اثرشرایط محیطی تحریک و از طریق مختلف موجب آزار دیگران می شود . ) دانسته اند . وعده ای دیگر پرخاشگری را به رفتاری که قصد آن صدمه رساندن (جسمانی یا زبانی ) به فرد دیگر یا نابود کردن دارا یی افراد است ، اطلاق کرده اند و بر روی واژه ی (قصد )تاکید می کنند .
و از طرفی در تعریف دیگری نیز که ا ز پرخاشگری شده آن را ( تجلی افکار خاص احساسات تند و اعمالی که به علت عدم ارضای آرزو و یا نیازی ظاهر می گردد و هدف از آن رفع مانع و رها یی از آن است . ) ذکر کرده اند .
چکیده
در این مقاله بررسی می شود که چگونه روش های سنتی شبکه (به عنوان مثال ذخیره کردن، شکل دهی ترافیک، تنوع مسیر، و تعادل بار) برای بررسی نیازهای تحویل ویدیو مبتنی بر اینترنت سازگار شده اند. نیاز به زمانبندی دقیق و پهنای باند نسبتا بالا برای ترافیک ویدیویی به شبکه های بهترین تلاش فشار آورده و در طول زمان پروتکل های ویدیویی و روش های تحویل زیادی برای کاهش محدودیت های شبکه ها پدید آمده اند. کیفیت ویدیو به طور مستقیم به توانایی های زیربنایی شبکه برای تحویل به موقع داده به انتقال دهنده (playout) بستگی دارد. این مقاله به بررسی سه کلاس از روش هایی که برای بهبود کیفیت تحویل ویدیو اینترنتی پیشنهاد شده اند می پردازد: کاهش بار شبکه، کاهش وقفه، و توزیع بار شبکه. ما توضیح می دهیم که هر یک از این پارادایم ها چگونه در بخش های مختلف سیستم تحویل ویدیو end-to-end اجرا می شوند: توسط سرور، در شبکه، یا در سمت مشتری، با تمرکز بر اینکه چگونه شرایط زیربنایی شبکه، بهبود کیفیت ویدیو را تحت تاثیر قرار می دهند
چکیده :
این مقاله به مطالعه تطبیقی متدهای ترکیبی اختصاص دارد که با موفقیت برای وظایف ترکیبی که شامل وظایف پردازش زبان طبیعی (NLP) می باشد اجرا شده است. تکنیک های ترکیبی متنوعی وجود دارند و سختی اصلی انتخاب تکنیک مناسب برای انجام وظیفه ی خاص است. در این مطالعه ما کارایی تعدادی از متدهای ترکیبی نظیر رای دادن، ترکیب Bayesian، رفتار دوره ی دانش، bagging، پشته سازی، ویژگی های زیرفاصله و آبشاری برای وظیفه ضمیمه ی تکه گفتار با استفاده از نه مجموعه در پنج زبان را بررسی کردیم. نتایج نشان داد که متدهایی که در حال حاضر زیاد محبوب نیستند می توانند عملکرد بهتری داشته باشند. به اضافه، ما چگونگی تاثیر اندازه ی اولیه و کیفیت عملکرد متدهای ترکیبی را یاد گرفتیم. همچنین ما نتایج اجرای ترکیب روش های دسته بندی برای وظایف دیگر NLP نظیر تشخیص موجودیت نام و chunking را آماده کردیم. ما معتقدیم که این تحقیق جامع ترین مقایسه بین متدهای به کاربرده شده برای وظایف NLP می باشد